Možnosti reklamy na Facebooku

Ak máte pocit, že sa do reklamy na Facebooku neoplatí investovať, pretože je táto sociálna sieť len záležitosťou teenagerov, veľmi rada vás vyvediem z omylu. Reklama na Facebooku momentálne patrí k jednému z najefektívnejších marketingových nástrojov a v podstate nezáleží na tom, či chcete predať e-bike alebo bambusovú kefku na zuby. Vždy to funguje.

Na klientov môžete reklamou zacieliť viacerými spôsobmi, vyberáme pre vás naše najobľúbenejšie:

Remarketing

Existuje možnosť nadefinovať si publikum presne podľa toho, kde sa na vašom webe pohybovali. Na aký váš produkt sa pozerali, ktoré stránky navštívili a či produkt nakoniec kúpili alebo nie. Podľa týchto informácií potom efektívne zameriate svoju reklamu.

Záujmy používateľov Facebooku

Facebook dokáže podľa správania sa užívateľov na Facebooku a ich takzvanej digitálnej stopy vyhodnotiť ich záujmy. Vy potom viete cieliť na jednotlivých klientov, ktorý spadajú do okruhu záujmov, ktoré by mohli byť pre predaj vášho produktu či poskytnutia služby relevantné.

Užívatelia, ktorí videli vaše video

Ak si niekto pozrel video na stránkach Facebooku je dosť pravdepodobné, že ho váš produkt zaujíma. Aj na týchto užívateľov, potencionálnych klientov, môžete zacieliť novým príspevkom pomocou facebookovej reklamy

Užívatelia, ktorých zaujala vaša „udalosť“

Na Facebooku môžete vytvoriť rôzne udalosti. Môže to byť kľudne udalosť odkazujúca na špeciálne zľavové akcie na vaše produkty a podobne. Spätne môžete cielenou reklamou osloviť všetkých, ktorí prejavili záujem o vašu udalosť a to tak, že pri nej zaklikli „mám záujem“ alebo „zúčastním sa“.

Instagramoví fanúšikovia

Ak si vediete aj instagramový profil, veľmi ľahko oslovíte Facebookovou reklamou aj tých, ktorí reagovali nejakým spôsobom na Váš instagramový profil

Koniec koncov, možností ako využiť Faceboovú reklamu je celé množstvo a toto bolo len pár z nich. A čo je najdôležitejšie, zaručene fungujú!